Dagis dag!

Idag började Vidia på förskolan Kobben som en liten sjöstjärna! Såååå stolt över mitt lilla troll. Jag och Björn kände oss överflödiga på dagis idag, Vidia fixade allting själv och blev kompis med dom andra barnen på nolltid! Snacka om succe!!!
Toppen personal, underbara ungar och en fin gård, allt det bästa till vår lilla prinsessa! :)
I övrigt har vi vart å handlat på kvantum här i Nacka, for hem och fixade kvällsmat som blev risgrynsgröt och mackor!

Imorron är det dagis igen, så synd att man inte har kameran här. Hon är fantastiskt duktig iaf!
Själv fick jag vrålångest igår natt när jag började tänka på skolan, tunnelbanor, bussar, gröna och röda linjer osv.... hjälp! jag som är så otroligt hemvan på Gotland, vad har jag gett mig in på egentligen? Blir mer och mer nervöst för var dag nu. Dessutom skall jag sluta röka på Måndag!!! När jag förmodligen kommer va som störst behov av en cigg så lägger jag ner!? Det är ju vridet på nåt vis!

Ikväll har vi hyrt film, blev en skräckis som hette "Wind Chill" kan bli rätt spännande! :)
Ha en underbar kväll allihopa så skriver jag mer imorron!

Puss å kram på Pelle Banan!

Kommentarer
Postat av: Märit

Va härligt att höra att allt gick så bra! Hon är så van vid andra människor så klart att det gick bra!! Du kommer att fixa linjer och bussar galant! Efter någon dag så kommer det vara vardag för dig gumman!

Kram Kram

2009-08-17 @ 17:53:05
URL: http://bjersa.blogg.se/
Postat av: syrr

Klart att lillsessan klarar dagismiljön bra! hon har ju övat på de äldre barnen här hemma. :-) Du kommer att fixa tunnelbanor och bussar med olika färger och linjer, behöver bara träna ngn gång så kommer det gå som en dans sen.

Jobbar 2 nätter nu. Kanske kan vi ses på Skype imorgonkväll? Hade varit kul att se er "live".

Love ya! Ha en bra dag imorgon! Kramar i massor till er!/Petra

2009-08-18 @ 03:12:14
Postat av: Linn

Hej!

Så roligt att det gick bra på dagis! Stora tjejen =)



Om du känner dig förvirrad bland alla tåg o linjer, sätt postitlappar längsmed den väg du går på morgonen o på alla tåg o bussar du sitter på, så hittar du lätt tillbaka på em/kvällen ;)

Jag tror den planen är totalt vattentät!

Så därför tror jag att de kommer att gå finfint för dig min vän!



Många kramar o en o annan puss från mig!

2009-08-18 @ 13:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0