........

Ja nu sitter man här, kvällen innan skolstart!
Är lite halvt nervöst faktiskt, kan knappt tro att det gått så fort att komma hit! Tyckter inte det känns som så länge sen vi pratade om att jag skulle söka till skolan och om vi skulle flytta osv. Nu sitter vi här, bosatta i sthlm och imorgon börjar det liv vi flyttade hit för! Jag skall börja skolan, Vidia skall på dagis och Björn skall jobba! Sjukt!
Lite om vår helg då! Vidia har vart förkyld och febrig till och från, så vi fick hoppa över Milous 1 års kalas vilket va himla synd! Men så är det, idag vaknade jag och kände mig jättekass, ont i halsen, snorig, huvudvärk osv! Så lägligt just nu verkligen! Vidia har iaf vart feber fri under kvällen och dan här så det blir förmodligen dagis för henne imorgon iaf! Jag skall sätta mig på bussen vid 9.15 och åka till stan! Tror att jag har koll på allt nu iaf! Kläder är framtaget, matlåda fixad, väskan packad. Phu... Känns nog lättare om en vecka när man fått lite flyt!
Skall bli jättekul imorgon... hoppas jag! jag har ju egentligen inga förväntningar för jag har ju aldrig gjort något sånt här förut, men jissus va jag längtar till på Söndag, för då skall vi flytta! Jippe!!!! Skall bli så otroligt skönt! Vi släpade oss ner på stan idag igen och efter ett tag fick Björn nog, så som pojkar får efter för mycke fönstershopping, och det kändes verkligen jobbigt att behöva gå tillbaka hit! Inte för att lägenheten är otrevlig på nåt vis utan för att det är så trångt, varmt, ingen ballkong, 4 e våningen! Nästan lite klaustrofobiskt!
Nu skall jag straxt gå ner och röka upp min sista cigg. Imorron börjar mitt nya liv, i flera bemärkelser! :) Märit kommer du hit och håller mig i handen???
Ni får tänka på mig imorron så uppdaterar jag imorgon kväll, hur det nu blev att börja "Gilda International beauty school"!
Soo long allihopa!

Kommentarer
Postat av: Märit

Gud så nervös jag har varit för din skull! Men nu är det dags och du kommer klara det galant! Självklart så kommer jag och håller dig i handen! Kanske fortare än du tror!!! Jag slår en pling ikväll! Massa lyckokramar från din egna Märit

2009-08-24 @ 10:34:25
URL: http://bjersa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0