Första inlägget

Nu har jag oxå skaffat blogg..... anledningen, till största del iaf, är pga min/vår flytt till storstan imorron. Nervöst och lite jobbigt! Jobbigt för att jag lämnar mina nära och kära, nervöst inför den kommande skolstarten.
Nu skall jag bli hudterapuet!!! Eller inte just nu, men om 1 år är jag förhoppningsvis det!

Tänkte blogga lite om mitt liv, min älskade familj som består av Sambo Björn och dotter Vidia.
Vidia skall på måndag börja dagis, skall bli så spännande! Björn skall jobba häcken av sig med att smycka fina stockholmsdamer med guld och diamanter.... och jag skall alltså sitta med näsan i böckerna resten av året. Eller, lite vaxning, plockning, färgning och annat skönhetsbestyr skall väl ingå. :)
Har ikväll sagt hejdå till mamma, pappa, syrran, Håkan, Simon, Malcolm, Camilla, Niklas och Marie. Angelica, Hedvig och Edwin va förbi tidigare idag och innan dess va Linda och Fanny här!
Vill bara säga att jag ÄLSKAR er och kommer sakna er kopiöst! Känn er tvingade till storstan för lite Nanna tid! :)

Så imorgon går flyttlasset till Sickla där vi skall hålla till i 2 veckor ungefär innan vi beger oss vidare till "vår" lägenhet i Nacka strand. Vad jag fått höra av min otroligt smarta och fantastiska sambo så har vi inget internet i Sickla placet så kanske blir lite tunt med bloggandet fram till 1a September. Men jag lovar att återkomma med allt spännande vi tar oss för och kanske till och med lägga in lite bilder!
see ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa lillsyrr!

Saknar dig redan här hemma på ön. Men ni kommer inte få vara ensamma så länge till :-)

Ser fram enot lite skönhetstips framöver, or not, ha ha ha.

Nu ska jag göra mig iordning för att köra Malce till frissan. Vi hörs! Puss och kram /syss

2009-08-14 @ 13:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0