Framme!

Nu sitter vi här, i Sickla i en lägenhet på ca 40 m2...
Tog båten imorse vid 07.05 och va framme vid 10.20. Jag grät flera gånger när jag såg Gotland avlägsna sig, jojo så mesig är jag! Sen lagom jag började fungera normalt igen så började jag titta på Marley & jag som visades och började väl storböla igen, känslomässig berg o dalbana detta! :)
Nu har vi iaf sprungit runt i köpkvarteret här i Sickla för att införskaffa en bärbar data till Björn och en dongel! hihihi utan internet i 2 veckor??? don´t think so!
Men nu verkar min lilla burk ha hittat vägen in på någon annans nät, för ingen dongel krävs. :)
Vidia har vart tokig och yrat runt i affärerna, sitta i famnen är ju inte att tänka på! Mitt i allt "El giganten- spring" så vred jag till mitt slitna knä och det gjorde sjukt ont. Så nu sitter jag i soffan, dricker vin, bloggar och har ett öga på lilla sjöjungfrun på tv.
Väskor, kläder och kartonger upptar varenda ledig golvyta här just nu! Men men man skall inte klaga, nu är vi äntligen här och nu börjar äventyret. Efter 26 år på ön så är man numera sthlms bo!
Tack  för messen jag fått idag! :)

Hmm just d, måste ju tillägga att jag va inne på Gina Tricot och drog å slet i en massa tygbitar, men jag köpte INGENTING!! Tänk att omställningen från galen shopoholic till fattig student redan har trätt i kraft! :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Märit

JAA!! Trodde inte jag skulle få se dig så fort igen! Det har redan blivit av en rutin att gå in här...=0) Saknar dig redan gumman!



XOXO Märit

2009-08-14 @ 15:55:06
URL: http://bjersa.blogg.se/
Postat av: Syrran

Ja, då är ni stockholmare nu då...haha, skojar bara, en gång gute alltid gute punkt.

Var rädd om dig nu och ditt sköra knä, syss.

Kan se hur Vidia far fram mellan hyllorna och klädställningarna i affärerna, full rulle, se upp för fartdrulle.

Det känns snopet att veta att du inte kan ta en snabbfika, så där hipphapp en em. Men vi kommer snart upp och hälsar på, räkna med det!

Puss o kram syrr

2009-08-14 @ 16:20:27
Postat av: Syrran

Djupt imponerade, det där med Gina Tricot! Du kommer fixa det här galant om du fortsätter så:-)

love ya!

2009-08-14 @ 19:01:16
Postat av: Hanna

Så kul att ni kommenterar!!

Saknar er me, massor, redan! Kommer sakna våra fikor syrr, d har lixom blivit ett givet inslag i vardagen! Men när jag kommer hem så kan vi bli vackra samtidigt som vi dricker kaffe! Du är min bästa! Älskar dig!

Å Märit min märit! ja nu blir d blogga av, vi får kolla in varandras dagarna i ända! :) Saknar dig min kameltå! Älskar dig!

Puss kram

2009-08-14 @ 19:58:38
URL: http://hannavoncorswant.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej saknar saknar dig massar redan. Kul här kommer jag gå in dagligen så blogga på du. Ölandsresan är nu beställd skall bli skönt med lite ledighet. Ses snart igen....här får taen fika genom telefonen någondag o en röka. kramar i massor ha de bäst.

2009-08-15 @ 10:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0