Hektiska Stockholmsliv

Så ja, äntligen så sitter man ner och slappar lite! Full rulle hela dan, me Vidia på dagis! Hon har vart lite mer mammig idag  men är ändå så inne i hela dagissvängen!
idag har dom haft gympa, så kul att se småknoddarna rusa runt med rockringar och Vidia dansade järnet till Aqua! Hon har det i blodet minsann! :)
Vi har även hunnit med en sväng på Nacka forum idag! grymt köpcenter där det finns precis allt så jag inhandlade en converse väska inför skolstarten! nu är jag redo att ge mig ut på bussresor och tunnelbanor. har man inte schyssta jeans och en klok skolväska så kan det ju hända att man får psyket Allan och inte vet vart man skall vända sig i världen.... Hmm min inre shoppoholic har talat (å jag som trodde jag va botad!)
Kvällen har jag ägnat åt att sortera i våra väskor och lådor, vilket jäkla jobb! men nu är allt märkt med små lappar om innehåll och vem det tillhör! Jag kan vara så oerhört organiserad ibland, Men det grämer mig att jag inte va organiserad redan från början!!!! Fan va tid jag hade sparat!
Nu har vi bott här i 5 dagar, saknar min mamma och pappa.......... kom på att om jag skall namnge alla jag saknar så lär det bli en jäkla massa namn! jag saknar er allihopa iallafall! Längtar tills ni kommer i omgångar å hälsar på oss, då skall vi kramas!!! :)
På Torsdag morgon försvinner Björn tillbaka till Gotland igen, undrar vad jag och Vidia skall hitta på! Vi får sitta här som två ökenråttor och hoppas på vackert väder så vi kan gå ut och göra nåt. Vidia är ledig på fredag och på nåt sätt så skall jag lyckas hämta henne med buss på torsdag, jag fasar! Tror det står "öbo" i pannan på mig!
Nu skall jag hoppa in i duschen och därefter läsa ut min bok, "i valet och kvalet" av Jane green. Och förmodligen lär jag få sitta och titta på när Björn kör igång sitt nya spel om en stund!
Just det! Wind chill va värdelös, ödsla inte varken tid eller sekiner på det!
Älskar er alla!
Puss å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0