Hemma!

Hemma igen efter en intensiv dag! Jonas kom och hämtade oss och innan dess hann jag inhandla ett par Nike dojjor på Stadium! Sen bar det av till Ingarö med Lovisa, Jonas ochg Milou! Gamla minnen kom flygandes mot mig, jag tillbringade ju massor av tid på Ingarö när jag var mindre! Så himla kul att träffa Lotta och Tomas igen, dom är ju helt underbara!
Efter lite beach, bad och nånting som påminde om solen så begav vi oss tillbaka till Sickla och lägenheten.
Där kom precis Ulla med Top Cab så nu är vi 4 på 40m2 hahahaha välkommen till familjen annorlunda! :)
Vidia har dessutom sovit middag till 18.00 så jag fasar inför kvällen, hon lär ju inte somna i tid och därmed va helt slut första dan på dagis. Har hört att socker är bra..... hm, får preparera henne med diverse sötsaker under dagen! :)
Så nu har jag packat väskan, skrivit i kläder, lagt fram nappar, handlat blöjor osv.
Vilken grej, min lilla underbara prinsessa är så stor att hon skall börja dagis! Hur kunde hon bli så stor så snabbt?
Nu blir det en lugn kväll!'
Hoppas ni alla har det bra!
Saknar er och älskar er!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0