Konstigt...

Ja det känns faktiskt ganska konstigt att sitta här ensam i lugn och ro och pilla på datan när klockan är 20 över 8 på kvällen! Man är så van vid att lilla älskling springer runt här och härjar till 22 tiden typ! Det är skönt måste jag erkänna, samtidigt som det känns som att man tappar tid med sin lilla tjej.... och värre lär det bli!
Jag vet iaf att hon har det fantastiskt på dagis, hon är redan en i gänget. Och Angelica, Nacka är inte stort. Man stöter på bekanta till och med på dagis! :)
Björn har nu åkt hem till Gotland igen, lite avundsjuk är jag nog! Men han är tillbaka på Lördag morgon igen och förhoppningsvis hinner han få lite gjort oxå!

Har egentligen inte så mycket att uppdatera med idag. Imorgon blir det dagis för Vidia och stan med svärmor för mig! Skall kolla in skolan igen oxå! :)

Måste tillägga oxå att Vidia har suttit å vrålat "Mooooofffffaaaa" här i soffan efter att hon fick se en bild på honom i datan! Lilla skruttan saknar sin mommo och moffa! Men den 2:a september kommer ni!
Förhoppningsvis kommer ni till helgen syrran, längtar efter er! <3
THE BLOG OF LOVE!!!
Nu skall jag ta en cigg och sen ta och leta reda på bra gym i Nacka strand!

Ha det bäst!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0