Regn

Regnar fritt idag- Gick upp vid 7 nånting, lilldamen är så förkyld så hon har svårt att sova! Fredagen spenderade jag och Vidia på lekplatsen och i köpkvarteret. Mycke spännande och jag lyckades till å me hitta nånting speciellt.... Men mer om det en annan gång! :)
På kvällen åt vi Vidias favorit, nämligen korv och makaroner. Sen badade vi i det superdjupa badkaret här. Sen skypade vi familjen Malmros där det va full fest! Håkan fyllde år!  Grattis!!!

Kul att se de mina igen! skön uppfinning, webcamera! :)
Nu sitter vi å glor på Doktor Mugg, så läckert barnprogram, hel grymt! :) idag kommer Björn tillbaka oxå. Sen skall vi fira Milou idag, förhoppningsvis! Om ni inte Vidia drar på sig feber oxå, mitt i allt. Tur att Björn är ledig nästa vecka. Nästa vecka ja........... hjälp! två dagar kvar! blir bara mer och mer nervös! vet inte egentligen va som är så läskigt men jag känner mig lite osäker på det hela! ny stad, klasskamrater, pluggande... man är ju lixom närmare 30 än 20 och har dessutom familj! va skall jag i skolbänken igen å göra???
Så där håller jag på! men det kommer att gå så bra så! Högsta betyg, lärarnas favorit! Hahaha
Regn idag som sagt, vad hittar man på då? Björn kommer inte förräns vid 11 tiden. Finns en lekplats här i kvarteret som vi besökte i går eftermiddag. Det va massor av barn där och Vidia hade jättekul, fram tills dess att en tant kom fram å förklarade att vi faktiskt va på ett dagisområde. Jag bad ju självklart om ursäkt, nyinflyttad, trodde det va allmän lekplats osv, och vet ni vad människan gör???? hon fnyser åt mig! jag lovar och svär, hon pressar ut luft ur näsan så d nästan blir som ett moln, och ljudet sen! hon gillade inte mig kunde jag nog konstatera! :) så dit undviker vi att gå igen. Blir nog till att stanna inomhus och kura i soffan!
Nej nu skall jag ägna mig åt mitt lilla troll!
Men jag uppdaterar imorgonkväll, ni vet! Dan före D Dagen! :)
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0