Skönt!!

Första veckan är avklarad och det är fredag!!!
Vi fick till och med gå tidigare idag, fick grupparbete istället. Därmed skall jag och två tjejer till redovisa om "parfymens historia" den 11 september. Därför tänkte jag bara slappa i helgen. Tycker jag förtjänar det! :) idag har vi oxå haft vår första praktiska lektion. Hudrengöring, där vi tränade på varandra! Va så himla kul! Vill göra mer mer! skall träna lite på Björn ikväll tänkte jag! :)
I onsdag va min kära Märit här! Såååå underbart skönt att se henne komma vandrandes utanför skolan och möta mig! Har verkligen saknat henne, massor! Vi for till Sickla, shoppade ytterst lite, tog en kaffe och sen va vi tvungna att fara till Bromma så hon inte skulle missa flyget till älskade Gotland!
Nu är det alltså helg och förhoppningsvis kan jag hinna få min Rock tvättad. Jag har under veckan fått skumma utslag på mage, rygg, arm och nu börjar det klättra lite hit och dit (Syrran, Angelica, Mamma, HJÄLP) . Mina lärare trodde att det kunde vara allergi mot tex nåt medel i rocken. Dom är ju nya och brukar alltid ha nåt skumt stärkelse ämne eller nåt. Så vi får se om det går över. Jag har även upptäckt att jag har svamp på tånageln och enligt forum och bloggar på nätet så är det skitsvårt att få bort! Vi som skall börja med pedikyr på Måndag lixom!
Men så hittade jag en sida där det stod att klorin kunde funka, så förutom helg godis, chips och liknande så har det nu införskaffats en flaska klorin, nu jäklar ska det kureras! I övrigt funkar det bra här i Storstan, inte lika förvirrande med bussar och t banor. Har fixat hela veckan utan missöden. Har bara vart extremt tidigt på plats! :)
Nu skall jag fortsätta min lediga fredag genom att krypa ner i badet med Vidia. Lägga ansiktsmask och kanske måla lillskruttas tånaglar! :)
Ha det gött!
Puss kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå där underbara du!!

Saknar dig massor o håller för fullt å planerar en helg resa över till er..

Vad kul du verkar ha.. Lite avis att du vet vad du vull göra o dessutom trivs..

Krama om Prinssesan så hör jag snart av mig igen..

KRAMAR

2009-08-30 @ 17:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0