Söndag

Så ja, nu har jag missat att berätta om en hel dag!
Lördag alltså, vi bestämde oss för att kalla den här helgen för semester, vi är ju trots allt lediga! Så vi började dagen med frukost, sen gick vi efter många blöjbyten och huvudvärkstabletter (Björn hade skallvärk!) iväg till Andy´s
Lekparadis för småttingar, Vidia for runt som en tok, lekte i bollhavet och for i rutschkanan!

Vi vuxna däremot satt på rad och sippade kaffe! :)
När det var dags att sussa för Vidia så begav vi oss ner till köpkvarteret. Vidia somnade och naturligtvis passade jag på att testa en hel hög kläder på Gina Tricot.....
Björn fick hissa och dissa och jag gick därifrån med 2 tröjor och ett par jeans.... Så duktig va jag alltså på att hålla igen!
Fördömt!!!!!
Måste ju iaf slänga in lite värdelöst vetande när jag ändå är igång, jeansen va i strl 24!!! :) me like!
Skall jag fortsätta så här så kommer jag va som ett rangel om ett år! :)
Efter lite mer gluttande utan nåt större inköp gick vi "hem" och gjorde oss iordning för att käka middag me Lovisa och Jonas!
Mycke god mat, grillad kyckling, potatisklyftor och grönpepparsås. En massa vin blev det oxå så det fick bli Top Cab hem! så trevligt hade vi! Häftigt när man klickar så bra med vissa människor!
Vidia och Milou lekte som galna och fastnade båda två för en oerhört fin pärlhandväska.
Kvällen avslutades på Skype med älskade Syss!

Gud va jag yrar! Är förmodligen stentråkigt att läsa, känner mig lite oinspirerad idag. V i hade iaf tänkt åka ut till Ingarö idag och hälsa på Lovisas föräldrar! Sen blir det förberedelse inför morgondagen! Vidia skall va på Kobbens förskola för första gången klockan 9.00. Spännande va?
To be continued.... för nu känner jag verkligen att min fantasi är slut!
See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0