Bacon vaccin!

Jajemen, nu är det gjort. Sprutan är tagen oc f*n va ont jag har i min arm!!!! Klen är man, hoppas d går över snart! Igår sågs Idol och Erik vann, det va väl bra? Han är ju så otroligt duktig!!! Vi åt som valigt kladdkaka och satt och fredagsmyste. Det var Nice! :)
Veckan har vart bra, roliga lektioner, mycke praktik och att jag fick alla rätt på båda Måndagens prov gjorde inte saken sämre! D va sista teoretiska proven innan lovet. Bara pedikyrhalvtestet kvar på Måndag sen är jag redo för lov!!!
Skönt me helg, skulle vart en massa snö oxå! men här regnade all snö bort som kom igår... Så tråkigt!
Idag blir de nog bara lugnt, jag känner mig rätt kass så d blir väl iaf inte mycke till fysisk aktivitet!
Hoppas ni har det bra i kylan, saknar er!
Syns snart
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0