Stockholms kaoset!

Hallå alla!
För att kommentera mina underbara kommentarer, saknar er alla dunder super mycke oxå! Jag vet att jag är kass på att höra av mig, tiden räcker lixom inte till nåt! Men vi ser fram emot att få spendera lite kvalitets tid ihop me er i jul!!! <3
Vidia fick svininfluensa sprutan igår, va så duktig och sa inte ett pip, men naturligtvis fick hon feber idag och skall va hemma från dagis imorron. Men hon är pigg och glad så troligtvis är det väl bara en reaktion på vaccinet. Så jag hoppas nu att hon är pigg och kry ihelgen när vi åker hem.
I Tisdags va jag och Björn och såg New moon i Sickla, Vidia va här hemma med farmor. Oj vilken bra film! jag har ju läst böckerna och är totalt mega kär!!! Men till och med Björn tyckte filmen va bra, så då va den nog det, även om man inte är Twilight fan!! :)
Imorse försov jag mig till skolan, vaknade vid 07.40 och fick kasta mig på första bästa buss och när jag kom till slussen så va d kaos! Tuben hade fått stopp och gick inte till Hötorget eller medborgarplatsen, istället fick jag försöka hitta ersättningsbussar och precis när jag hittat dom så visar det sig att t-banan börjat rulla igen så d va bara att springa in bland folksamlingen. Suck... sent kom jag oxå, vilket är oerhört drygt när man redan har 53 timmars frånvaro! Nu håller vi iaf på med aromaterapi i skolan, vilket är såååå grymt! Vi har oxå valt ämnen till specialarbetet, och de va inte lätt. Jag har valt ett ganska tungt ämne, så vi får se om jag håller mig till d!
Snabb uppdatering från storstan. Nu skall jag bada med min lilla sjukling!
Ta hand om er! Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0