All alone!

Här sitter man helt ensam i världen... Björn åkte båten till Gotland ikväll och tog med sig Sandra, Jonas, Nea och Albin. Nu sover Vidia oxå, så här sitter jag och försöker plugga Dermatologi, har läst lite, men är grymt omotiverad! Vill inte att helgen redan skall va slut!!! Nu väntar en ny vecka och en tung sån dessutom. Låååånga dagar för Vidia på dagis och en jäkla massa plugg för min del! Usch.... måste nog sova snart iaf och välkomna måndagen, om jag skall lyckas göra allt imorron som jag ska! Typ lämna Vidia på dagis och hinna med bussen in till Slussen i tid!
Jaja, skit i det nu!
Jag har inte skrivit på hur länge som helst, så kass är jag. Men vi har haft gotlandsbesök sen i Torsdags och det har vart så mysigt att ha dom här!!! Saknar redan! :) Man har så mycket att prata om, och det gör ju sitt till att helgen blir så extremt kort!
I måndags fick jag MVG på mitt massageprov oxå, d va skoj!
Den 29e kommer Angelica och hela hennes familj och bor här över helgen oxå! Dom kommer i flock och jag stortrivs. Får väl skicka iväg en pik till en liten blomma som inte lyckats ta sig hit och hälsa på mig. Jajemen, du vet vem du är! :)
Det bästa av allt är att den 4e december så sticker vi till Gotland över helgen! sen är det inte långt kvar innan det är julledighet! Fan va tiden rusar iväg, fattar inte att det snart är jul! D va ju nyss sommar! Men inte mig emot, jag saknar mitt hus. Vill ha min utbildning avklarad så jag kan få komma hem, efter d har jag storslagna planer!! hihihi Nej nu skall jag förbereda inför morgondagen. Fixa matlåda, lägga fram kläder, packa väska osv sen är det bara att krypa ner bredvid min lilla älskling och sova!
Hoppas ni har haft en fin helg me massa kärlek, för det har jag!
Puss kram och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väntar på att det ska bli lite värme i huset efter helgen, misstänkte att du skrivt en rad nu när vi åkt.

Vi SAKNAR er oxå.. Haft en toppenhelg och super trevligt, kommer igen efter jul =)

Pussar i massor till er.. En sak till bara, Jag vet att du klarar det här Hanna, DU ÄR STARK!!

2009-11-16 @ 01:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0