Gildian hela dan!

Hallå hallå! Idag va d måndag igen.... Varför är måndagar den drygaste dagen på veckan? Jo för att man precis haft helg och vet att det är en himla massa dagar kvar till nästa helg.... Suck, längtar redan efter fredag! Idag gick tiden så långsamt så jag trodde på allvar att nån hade fejkat klockan! Bdr teori hela morgonen, vilket är jätte intressant om det inte vore för att d va teori i 4 timmar en måndagmorron! Sen hade vi Make up prov och sen make up på eftermiddagen. Jag är bara så sanslöst trött! Kan väl kanske bero på min senaste sjukdom som sänkte mig totalt! Nu är d bra iaf, men tröttheten sitter i! Vidia är helt frisk, inte ett spår efter nån sjuka, så nu får vi se om d blir influensa vaccin i veckan för hennes del..... Man väger lite för och emot där, men jag tror nog att d blir vaccin ändå! ikväll har jag bakat kavring, så smaskigt är det att jag inte kunde låta bli! :)
Den här veckan känns rätt rolig trots allt eftersom fam Hamstedt kommer hit på Fredagkväll! Vi väntar med Idol på tv:n och kladdkakan i ugnen! :)
Sen åker vi ju till Gotland den 4e så nästa vecka susar förhoppningsvis oxå förbi.... sen.... kommer den äckliga måndagen den 7e december då vi förväntas va duktigt pålästa på TVÅ prov, har ni hört nåt så dumt???? Vi skall ha prov i hudanalys och prov i kosmetisk teori på samma gång! Helt otroligt, sen har vi det livsfarliga halvtestet den 14e dec. Alltså ett praktiskt prov i pedikyr på tid! Jaja, jag drömmer redan mardrömmar om mitt katastrofala misslyckande! hahaha jag målar inte fan på väggen nej!
Idag har jag, Helene och Victoria vart på Pastabaren och käkat lunch och vi satt och pratade om vissa "problem" som vi har i vår klass, vi är ju 17 st så d är mycke folk att samarbeta med och vi är mycket olika! Då slog det mig vilken tur jag haft som träffat mina brudar, där har jag hittat två vänner för livet. Vi funkar klockrent ihop och det är så jäkla skönt att ha en anledning att gå till skolan ibland! Imorse när jag kom till skolan efter en veckas frånvaro så hängde min rock, nystruken och rentvättad i skåpet, mina vita strumpbyxor låg prydligt ihopvikta och även dom rentvättade på hyllan! Kärlek!!! :)
Nej nu skall jag ta ut min egen komponerade kavring från ungnen, lägga mig och läsa "Genom dina ögon" och hoppas att jag är lite piggare imorron än vad jag vart idag!
Puss å kram till er!

Kommentarer
Postat av: Märit

Ja måndagar är för jävligt!!! Nu har jag gått och dragit på mig en förkylning igen dessutom!!!

Låter gott me kavring, skall nog ta och testa det någon dag!

Massa kramar till dig Nanna!

2009-11-23 @ 23:07:19
URL: http://bjersa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt med nya vänner uti världen =)

Jag målar för fullt och tapetserar medan färgen torkar för att bli målad igen så jag hinner inte med några vänner inte =(

Jag tror iaf att du klarar proven galant, du får rå plugga på den roliga båtfärden till o från Gotland...

Kramar till er alla, ni är så goa hela bunten..

2009-11-24 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0