Gillar inte detta alls....

Vidia är sjuk, kom hem från dagis och hon va kokhet, tog en temp och mycke riktigt har ungen 39,5 graders feber. Här sitter vi ensamma och ingen alvedon hemma, förutom dom där värdelösa supparna, men d är bara att ta vad man har!
Har ont i magen... blir så j***a orolig när hon är sjuk! Speciellt nu när det inte pratas om nåt annat än svininfluensan vart man än går! och det sista man skall göra är ju att googla d! Bara massa skräck propaganda. Usch, d blir till att va hemma imorron. Förhoppningsvis lyckas jag knöla ner henne i vagnen vid vilan och kuta bort till forum och köpa alvedon och allt som behövs ifall vi skulle bli hemma under veckan!
Idag har vi haft Dermatologi prov, gick väl sådär kan jag ju erkänna. Va grymt mycke jag va osäker på så vi får väl se om Victoria ger mig ett glädje besked
Nu har jag pratat en stund med Gelan oxå, d kändes skönt! Snart kommer dom!!!!
Och snart åker vi till Gotland oxå!
Hahaha mina blogginlägg känns som en ständig upprepning, tur att jag har mycke att skriva om! Nu skall jag ta hand om min lilla sjukling och se till att hon kommer i säng!
Jag uppdaterar imorgon om Dermatologi resultatet, för jag veeeeet att ni är grymt nyfikna på d! kanske mer än jag?!
Love ya!
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0