I did it again!!!

Jajemen, jag nailade provet! Ett VG rakt in i arkivet bara! Fan va stolt jag blir över mig själv, trodde inte att jag hade speciellt mycke till läshuvud, men nu chockade jag mig själv! :)
Hur mår ni alla?
Jag mår fantastiskt idag! Sitter å dricker kaffe och kollar in agenten Ozo... Barnprogram och Viddan sitter och sjunger med!
Imorgon har jag och Björnen varit förlovade i 3 år, så ett besök på restaurangen "Restaurangen" står på schemat, skall bli mysigt att få klä upp sig lite och spendera lite kvalitetstid med min man!
Vidda skall vara hemma med farmor! :)
Ikväll blir d lite massage plugg och en titt på desperate housewives, veckans höjdpunkt!
Är lite villrådig inför nyår på Gotland! Vad händer? vart och hur dags?? Party???
Nu är det dusch dags!
Ta hand om er!!!
Pussar å kramar i massor

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis på er!!

2009-11-04 @ 00:17:10
URL: http://ettsmastadsliv.blogspot.com
Postat av: Märit

Bra där! Inget läshuvud!? Hade jag kunna talat om för dig att du har!! Nyår är jag ledig men vet inte vad som händer!

Kram Kram

2009-11-04 @ 09:11:45
URL: http://bjersa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0