I städartagen!

Helg igen och storstädning står på schemat, vi får ju celebert besök i veckan av en viss familj som skall trängas här med oss i hela 4 dagar! Skall bli sååå härligt!
Så nu är det fint och städat här hemma! Igår var det som vanligt Idol kväll här hemma, med kladdkaka och grädde. Efter en super god middag som Björn lagade till, lagom tills dess att jag kom hem! Fläskfile och potatiskaka bjöds d på! Mums så gott!
Dagen startade helt underbart när min lilla prinsessa kom in i sängen och gav mig en megakram och sa "jag älskar dig mamma" mmmm kan inte bli bättre! Veckan är rätt lugn, massage prov på måndag dock, som jag inte har pluggat på. Men men, jag tror att jag kan d!
Mor och far befinner sig på Teneriffa just nu, 2 veckors semester med massa sol och bad, pratade med dom igår och det har tydligen varit strålande sol och jätte varmt hittills! Inte alls avundsjuk nej. Glöm inte solskyddsfaktor och se till att inte vistas i solen alltför mycke! Vi tar mer skada av d än vad vi tror!

Jaha.... detta va d enda som sparades, skrev i omgångar idag... Jaja, jag uppdaterar mer inom kort!
Ha d bäst!
Love

Kommentarer
Postat av: Sandra

VI KOMMER SNART!!

Men inte behöver du städa.. Puss

2009-11-08 @ 16:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0