Min tur

Ja nu var det dags för mig att bli sjuk. Vaknade i natt av att jag hade världens feber frossa och sjukt ont i halsen. Vidia sov som tur va hela natten vilket betyder att hon är på bättringsvägen iaf. Idag har hon vart feberfri och jag har knappt orkat röra mig från soffa. Så ont i kroppen, huvudet och halsen. Slumrat till och från men ingenting har hjälpt! Vi orkade ta oss ner till direkten iaf och köpa mer treo, så vi har iaf fått lite frisk luft!
Jag har verkligen inte tid att va sjuk! har grymt mycke att göra och nu missar jag flera dagar i skolan, vilket inte är helt lätt att plugga igen! Fan oxå! Får ringa doktorn imorron, har jag tur får jag komma dit och dom kan ge mig medicin, för d vill jag ha just nu!!!
Pusselipuss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur mår du Hanna? Har du fått medicin?

Albin har varit vid doktorn idag och hade kraftig halsfluss så han äter medicin nu.. Vi andra mår bra.

Krya på dig i raket fart. KRAMAR

2009-11-20 @ 12:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0