Min uppfattning om saker.....

Är inte den bästa när det kommer till mig själv och min egen förmåga!! Kan ju va bra i och för sig då man blir positivt överrraskad!
Fick MVG 96% på provet!!! Så glad blir jag! Hur kan jag lyckas lära mig så mycket när jag inte tror d!?? Skumt! men skit samma hur d gick till, jag fixade d det!

Nu till viktigare saker, Vidia har kräkts i natt och har fortfarande feber, stackars lilla älskling, så svårt att bara titta på när hon är så sjuk. Måste ha medicin idag!

Hoppas ni håller er friska därute!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men lilla har hon blivit så sjuk då var det inget övergående, kan ju vara vanlig influensa men svinen ligger i luften. Hoppas hon blir frisk snart och att ni andra håller er friska tills vi kommer:( vore lite snopet om vi fick ställa in alltihopa. Krya på er kramar

2009-11-18 @ 09:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0