Rubrik???

Hej alla kära!
Hjälp va seg jag vart me skrivandet! Har precis avslutat en supermysig helg med familjen Hamstedt! Ungarna har fart runt som galna och vi vuxna har ätit gott, vart inne i city och druckit gott! Tråkigt att helgerna går så otroligt fort bara. Nu var det Måndag igen och man längtar redan efter helgen!
Det var så skoj, för jag lunchade med Håkan förra veckan, och när vi satt där och käkade så sa han att jag hade blivit en riktig stockholmare för  jag kastade i mig maten i sann stress anda och jag började fundera lite på d där och kom fram till att jag faktiskt stressar jämt! Jag går upp på morgonen, stressar i mig frukost, sminkar mig i blixtens hastighet, kastar mig på bussen och sen på tuben, rusar till skolan och påbörjar dagen, stressar mig igenom lunchen för att kunna komma ut och se solen (Eller nåt!) iaf 1 gång på hela dan, stressar in till lektion 2. Avslutar dagen med att stressa iväg till dagis och hämta Vidia, stressa ihop en middag för att slutligen sätta sig i soffan en stund..... puh! blir trött bara jag skriver det! :)
Ihelgen blir det ett litet gotlandsbesök, skall bli underbart! Sen är d inte så länge kvar tills d är jullov! Snacka om att man behöver det nu! Är många i klassen som känner sig redo att hoppa av!!
Måndagen den 14e har vi halvtest i pedikyr, vilket jag är supernervös inför! Intensiv granskning från våra lärare där vi blir bedömda och synade i sömmarna, mega rys!!!!!
Nästa måndag har vi 2 prov på samma dag som inte lär bli en dans på rosor! Dom kör verkligen slut på oss innan vi får lov att ta ledigt! :)
Den 14e har dessutom Vidia sitt första lucia firande på dagis! Skall bli helt underbart att se min lilla skrutt som har blivit så stor! Är så stolt över henne, så duktig och snäll så man blir helt full av kärlek! :) Det bästa och mest fantastiska som finns!
Hoppas att ni alla har det bra och att vi ses snart!
Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej vännen tack för en super trevlig helg hoppas ni har det bra. Vi har blivit dunder förkylda hela bunten. Men vi är pigga ändå. Vi hörs kramar

2009-12-02 @ 10:48:12
Postat av: Sandra

Åh vad jag saknat att höra något av dig.. Skulle du få en liten stund över när ni är hemma, RING!!!

Annars bjuder vi på middag i julhelgen, vilken dag passar er?? Här gäller det att hålla sig framme =)

Saknar er super duper mycket!! Kram

2009-12-02 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0