4 ever Gotlänning!!

Just nu sitter jag hemma hos syrran i Vibble! Vi skall ha födelsedagskalas för Benjamin idag så nu väntar vi på att folket skall komma så vi kan starta festligheterna!
Är så skönt att vara här igen. Nu när jag sitter här så verkar Stockholm, Nacka och Gilda skolan så väldigt avlägset. Känns som nåt jag drömt och nu vaknat upp ur!
Dessutom har jag ju inte vart i skolan sen i tisdags pga den dumma förkylningen. Börjar kännas bättre nu, men det har vart ett par risiga dagar. Igår vart det galaj hemma hos Millan, det var så kul att få träffa alla girls. Känns som en evighet sen sist! Krogen blev det, där vi stötte på diverse löst folk och dansade tills klackarna nästan gick av! :) så roligt var det. Inte bara det att vara på Gotland och festa loss, utan att göra det med dom som betyder! :)
Ikväll väntar alltså festligheter hela familjen så det blir skoj, får akta mitt knä fram mot små timmarna bara, jag har ju en tendens att dansa knät ur led när jag är hos syrr på party! :)
Imorron skall jag och Vidia avlägga ett besök hos fam Hamstedt, Hedvig fyller stor tjej och blir hela 5 år!
Bara så du vet Sandra så väntar present till Nea och en påse med lite allt möjligt, hemma hos Camilla! Synd att du inte kunde komma igår, saknar dig! hoppas du kryar på dig snart! <3
Imorron åker vi dessutom tillbaka till "verkligheten" igen, för så som livet ser ut just nu så är ju verkligheten där och inte här! Denna helg är som en tripp till landet ingenstans. Tror inte riktigt att man förstår hur mycket man tycker om Gotland förrän man lämnar det! Jag inser det nu och till största del beror det ju på vem som bor här och berikar mitt/vårt liv!
"Hem är inte där man bor, utan där man trivs!"
Ha en fantastisk kväll alla, oavsett om ni skall ut i natten eller bara sitta hemma! Glöm inte att krama om era nära och kära extra mycket! Dom förtjänar det, likaväl som du förtjänar att få kramen tillbaka! :)
Over and out!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är väl bara för goa Hanna..

Vi ska hämta påsen hos Camilla så fort som möjligt, blir ju så nyfiken!

Vi ses snart ändå som tur är för vi saknar er oxå =)

Puss o kram

2009-10-25 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0