En prinsessa i knät!

Lördag Em/kväll... Björn har åkt till Trollhättan och jag å Vidia sitter och kollar på Nalle Puh. Idag har vi varit på Nacka forum med Lovisa och Milou, jättemysigt och en del handel blev det. Bla lite presenter till massa födelsedags barn på Gotland, ingenting blev det till mig själv dock utan bara massa schyssta dagis kläder till Vidia. Oxå en supersöt ballerina klänning med spetskjol som hon var tvungen att ta på sig direkt i gallerian. Snacka om stolt hon var när hon dansade runt därinne med sin fina klänning! :) så underbar! <3
Ikväll blir det lite bada av och sen när sessan somnat så blir det Fysik plugg för min del.... Suck, prov på Måndag. På fredag åker vi till Gotland och alternativen för resan är, fredagkväll kl 20.05 eller fredag morgon vid 11.05 och om vi åker den tidiga båten kan jag va me på tjejfesten hos Milla på kvällen och det hade vart så roligt så det är nästan värt att missa skolan den dan.... Hmm får ta mig en funderare på d där! 
Nu skall jag kolla vad som erbjuds på burken ikväll och sen väntar badet!
Ha en fantastisk helg allihopa! 
Puss kram 

Kommentarer
Postat av: Millan

Hej gumman. Det finns väl inga tvivel om att du ska åka med 11a båten.

Att det ens är nått att fundera på.... Vi ses på fre kväll med lite mat o vin o snarr.

Puss o kram

2009-10-19 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0