Fredagsmys!!!!!! <3

Finns det nåt bättre?
Jag minns när jag va mammaledig och gick hemma, när helgen kom va d lixom bara en vanlig dag för mig, förutom att hjärtat var ledig. Men eftersom jag va ledig alla dagar så fattade jag aldrig när alla människor började tjoa om att de va fredag!
Innan jag fick barn så jobbade jag i stort sett alla fredagar fram till 01.00 på natten. Så nja, det var lääääänge sen fredagar hade någon speciell innebörd för mig.
Men nu..... Jag ÄLSKAR fredagar!
Det är helt fantastiskt, man behöver inte alltid göra nåt, bara grejen att all skolstress släpper! Man har hela helgen på sig att njuta av sin familj och försöka ta igen allt det man missat under veckan.
Bara som ikväll. Vi åt "Halloween - Pasta" till kvällsmat, bunkrade upp med chippa och lördagsgodis sen drog jag och Vidda på oss partyklänningarna och har skakat rumpa till Idol, det är ju lixom fredags tradition nu! Underbart!
Jag hejar på typ alla! :)
Tove är suverän och Reza har en fantastisk röst! jag gillar Calle och Eddie, Erik är ju oxå superbra!
Det är väl typ Erika, Mariette och Rabhi som jag inte är så jätte förtjust i!
Så nu sitter jag och bloggar samtidigt som jag tittar på det avgörande! Vem blir det? Eddie eller Erika?
Vem hejar ni på?
Jag råkade dessutom precis raka av en kal fläck på Björns skalle.... Aj då! Skulle bara hjälpa till, men d vart visst fel, så nu har han två matchande kala fläckar på skallen, ser lite kriminell ut nästan! hihihihi BadAss!!! :)
Efter Idol så skall jag gå igenom den klassiska massagen på Björn, Jag tror att han förlåter mig då för det kala! :)
Ha det underbart alla!
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0