Gotland here we come!

Hallå där alla glada!
Måste börja med att säga att jag fick ett stort fett MVG på Fysikprovet igår.... jajemen! jag kan jag!
Igår hade vi ansiktsmassage hela dan så det har var grymt soft. Idag är jag dessvärre sjuk så mot min vilja fick jag snällt ta och sjukanmäla mig imorse, ont i kroppen, skallen värker, kallsvettig och feber! Usch! Björn tog med sig Vidia till dagis imorse, så efter ett par treo somnade jag om och försökte piggna till. Sen gick jag och hämtade henne! Nu är vi bara hemma och tar det lugnt.
Så drygt att jag missar skolan, känns inte bra alls.... hoppas jag kan läsa mig till det som jag missar!
Sen får man verkligen hoppas att jag kryar på mig till helgen, det här är ju värdelöst!!
Nej nu skall jag dricka te, krypa ner i soffan och hoppas att nån lägger en healande hand på min panna!
Hoppas ni har hållit er friska!
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0