Grrrrrr....

Är inte på roligt humör just nu! Blä säger jag bara. Så trött på denna Anatomi, gör inget annat än att plugga! Min visdomstand på andra sidan har börjat komma upp och det gör djävulskt ont! Att ringa tandläkaren känns inte lockande. Ni som vet hur jag hade det med den förra fan, vet att det inte va en rolig period! Vill bara sooooovvvvaaa!
Har iaf tittat lite på Desperate Housewives ikväll! Det bådar gott inför den nya säsongen.
Hämtade mitt lilla ljus på dagis idag, så skönt att få göra det ibland. Hon har blivit så stor och duktig, är så stolt över henne och hela mitt hjärta svämmar över av kärlek för min lilla prinsessa! Hon är utan tvekan den mest underbara lilla person i världen... mmm nu blev jag på bättre humör igen. Hon har den effekten på mig! Får mig att le trots att andra saker i livet känns rätt jobbiga just nu.... Mycke som händer, gamla saker som kommer tillbaka.... Jaja, vad spelar det för roll egentligen?!
Tänkte visa er lite hur mitt liv ser ut just nu, så jag bjuder på lite bilder från Gilda Internationell beauty school! Terapeuter in action! Enjoy!!!

Benousch väntar ivrigt efter att få bli vaxad!

Helene och Stina show no mercy! :)

Sköööön behandling? Not!

Mitt och Aylas offer Camilla.... Hon ser rätt glad ut ändå...

Jag är redo! :)

Rollvax, mycke effektiv metod

Så mysigt var det, enligt Camilla! Hehehe

Hårdingen Natalie, inte ett pip! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi saknar er och misstänker att Vidia börjar bli stora damen nu =)

Kämpa på med skolan, det har gått så bra hittills, jag vet att du klarar det.

Hade det inte varit tungt ibland så hade du ju inte behövt gå i skolan =)

Styrkekramar o pussar till er alla

2009-10-07 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0