Idol kväll

Hej alla!
Nu sitter vi bänkade och spanar in Idol! Va gör ni?? Mamma och pappa är här så vi har ätit gott och nu är det soffläge! Så mysigt!
Va bara tvungen att uppdatera lite snabbt! Fick MVG på mitt Mikrobiologi prov! Jippie skrek jag! :) Idag har vi börjat med manikyr och make-up! fantastiskt!
Ser fram emot en superskön helg med familjen. Imorgon blir det tydligen upplands väsby och MC butik! :) jaja förra helgen tillbringades på Nacka forum så den här helgen får väl Björn bestämma. Vem vet, jag kanske hittar ett par snygga boots i mc modell som jag är ute efter! :)
Tänker på er, även fast jag är värdelös på det här med att blogga! :)
Puss å kram syns på stan!

Kommentarer
Postat av: Märit

Hej gumman!

Gud va du är duktig, fast det visste vi ju redan...=0) Vi får ta och besöka lite butiker när jag kommer upp!

Puss o Kram

2009-10-03 @ 08:14:33
URL: http://bjersa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0