It´s finally over!!!

Anatomin är över! Jag fick VG på provet och slipper nu tänka mer på d.... iaf i ett par månader till. Vi har ju ett anatomi prov nr 2 oxå! men just nu är jag bara så nöjd att jag scorade ett VG!!!
Så vad har ni haft för er? jag har haft 2 helt pluggfria dagar faktiskt, tyckte jag kunde förtjäna det efter min strålande insats! :) men ikväll lutar det nog lite åt att kolla in Fysiken...
Ikväll har jag vart nere på gymmet och tränat mig svettig! D va härligt! känns som att man kommit igång på allvar nu, Herbalife och gym! Till och med slutat röka! Jo d är sant, eller jag har typ rökt en cigg om dan den senaste tiden vilket är en himla bedrift för att vara mig! Det kommer att bli så att jag slutar, det vet jag! måste bara ta det i min takt! :) Måste bara dela med mig av ett så himla roligt klipp! Tack pappsen! :)
http://www.youtube.com/watch?v=UTD52JstKWw

Se den! Fantastiskt! Här är ännu en, i Idol tider å allt!

http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

Vilken kvinna!

Till sist, en riktig charmknutte!!!

http://www.youtube.com/watch?v=cOpzIr1eUAU&feature=related

Nej, nu blir det duschen och imorron, första praktiska lektionen i massage, nu jäklar folket. Nu blir jag populär!!! :) Ha det bäst alla! Love Ya!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du är:)

2009-10-15 @ 10:17:46
Postat av: Sandra

Du är ju bäst!!

2009-10-16 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0