OTH denna Onsdagkväll!

Yes d är jag värd! har suttit och försökt förstå kemins knepiga värld och jag fattar nada!!!! blir så frustrerad så jag dör, vad är en jon och hur funkar den???? TILT TILT TILT
Ja inte vet jag, men jag skall veta det på måndag för då är det prov igen.... suck!
Men ikväll har jag iaf läst igenom lite grann och med hjälp av min kära sambo försökt förstå hur det funkar, så lite duktig är jag så nu skall jag titta på One Tree Hill och sen krypa i sängs! :)
Försov mig imorse, hörde inte klockan tydligen, så jag vaknade i panik klockan 07.36 så det blev bara att kasta på sig kläderna och rusa till bussen. Fan va samvetet plågar mig, där stod min lilla tjej helt nyvaken och säger "mamma skolan, hejdå!"
Det är så mycke hon ser mig nu för tiden. Mamma är alltid i skolan, aldrig hemma och myser. Jo den lilla korta stunden på kvällen innan hon skall sova!
Märks att pappa regerar för henne nu, och det är ju bra antar jag! Hon har ju alltid varit mamma gris och det är ju bra att hon tyr sig till Björn oxå.... Önskar bara att det var på andra premisser. Jag vill ju oxå finnas där för henne, leka, busa och bara va! men istället finns Björn där, så som jag fanns förut! Det är jag ju glad för.. men ändå!
Jätte snurrigt jag vet! Löjligt av mig att sitta å fundera över det... Kort å gott, så länge hon är lycklig så är jag det med... end of discussion!
Snart kommer Sandra med familj hit! Skall bli underbart å träffas, inte så Sandra, men det skall bli så kul att se Nea och Albin, för dom lär ha blivit super stora!!!! (Skall bli kul att se dig me, men jag tror inte du har blivit superstor!) hihihihi
Funderar på att åka till Gotland igen den 28/11 fira lilla Cornelias 6 års dag! nej, fel av mig STORA tjejen Cornelias 6 års dag! Hade vart mysigt att komma hem snart igen!
Sen är det inte lång tid kvar innan första terminen på Gilda skolan är avklarad!! Jullov!!
Efter det börjar allvaret, SALONGEN, Halvtest, specialarbete, CIDESCO, SHR...... HJÄLP!!!!!
Nu lägger jag ner detta för ikväll!
Love!
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi längtar efter er och kommer snart, dock vet Albin inget än. Ska ju bli en överraskning alltihop =)

Ska bli så kul o komma o träffa er.. Puss så länge

2009-11-01 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0