Bakterier, blod, svett och tårar!

Dramatiskt va? Hahaha nu är iaf Mikrobiologin avklarad. Fick inte alla rätt men jag är rätt säker på att jag får Vg eller Mvg iaf, så det känns kanon! nu kan man strunta i det och fokusera järnet på Anatomin, för klarar jag den, då klarar jag allt dom har i beredskap för oss! Idag har vi börjat lära oss dom olika greppen i ansiktsmassagen och så har vi haft pedikyr på morgonen. Härlig dag faktiskt! tycker så himla mycke om mina klasskompisar, dom är helt fantastiska! tycker det är så skönt att ha hamnat i en klass där man kommer överrens med alla! (Nåja, nästan. Men man kan faktiskt inte älska alla!)
På onsdag kommer mor och far hit igen! skall bli fint! :)
Ikväll tänker jag inte titta på böckerna, jag skall ha en pluggfri afton! umgås med mitt kärlekstrollbarn och sen se skräckfilm med den stora älsklingslunsen och tänkte göra honom extra glad genom att bjussa på en ansiktsbehandling oxå! Blir ett kort inlägg idag, är det inte plugga så är det annat! :)
Jag skriver snart igen!
Hugs & kisses

Kommentarer
Postat av: Märit

Hej gumms! Va härligt me massa kunskap!!! Snart så kommer jag ju och bor hos er så då kan du få göra lite behandlingar på mig oxå!!! Så kanske du vill ladda med en skräckfilm tills på fredgkvällen när jag kommer...=0)

Saknar dig oxå massor!

Puss o kram

2009-09-28 @ 18:37:49
URL: http://bjersa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0