Jajemen, trött är jag!

Tjoho!
Här kommer Sveriges dåligaste bloggerska tillbaka, attans. Jag som ville bli den nya Blondinbella!!! hahahaha njaaa, inte så värst va?
Länge sen jag skrev. Kan väl konstatera att jag inte har så jätte mycke nytt att skriva. Hade vaxprov idag och det gick jättebra. Jag är nöjd med min insats och är ganska säker på att jag får ett Mvg! Vi har oxå lärt oss djuprengöring i ansiktsbehandlingen, och nu i veckan skall vi träna portömmning! Skall bli så roligt! Vi har oxå gått in lite på make up biten och på fredag blir det manikyr. Idag har vi tränat med skallpell och rakblad på potatisar och apelsiner, karvat och skärt, lite träning inför nästa pedikyr lektion då vi skall avlägsna keratoser och liktornar! Hahahaha det va en något annorlunda men rolig lektion! Egentligen borde jag vrålplugga Mikrobiologi nu, eftersom vi har prov på Måndag, som jag inte fattar ett dugg av. Men jag fastnade i det otroligt korkade programmet Hollywood fruar! Ja jag säger då det, vilka människor det finns i vår värld!
På fredag skall min man och Lovisas man gå på Whiskey och ölprovning. Vilket betyder lite ensamtid för mig, Lovisa och kidsen! Skall bli mysigt!
Måste oxå nämna att helgen har vart jättemysig, Jag och Vidia var på leklandet Andys i Sickla i lördags och lekte i bollhavet, på kvällen kom Björn hem. Så det blev ett kärt återseende! Vidia blev så glad över att få träffa pappa igen. Man bara smälter! :) På söndagen var vi på Guldsmedsmässan på Infra city! Mäktigt, så mycke smycken, guld och diamanter! Så häftigt! Såg till och med Laila Bagge stå å sälja smycken. Hon hade långt svallande hår, smal som en liten sticka, ett svart fodral till klänning och grymma skor! Tänkte gå fram och sjunga upp för Idol men kom på att dom ju redan har avslutat alla auditions! Attans tänkte jag då och fick stoppa undan min fantastiska sångtalang! hihihihi
Har gått upp i vikt, suck säger jag bara.... här tror man att allt spring i tunnelbanan skall uppväga för alla snabba sockerkickar man drar i sig på em. Men icke, och inte har jag tid att gå på gymmet heller! känner mig konstant hyper stressad! Skola hela dan, hem och försöka spendera lite tid med Vidia innan hon skall sova, fram med böckerna och sen i säng! Så ser mitt liv ut just nu!
Man har ju fått lite press på sig i och med skolan att man skall se ut på ett visst sätt och leva på ett visst sätt.... Känns som att mitt sätt inte riktigt klaffar där ännu... Men hur det än är så blir man mer och mer uppmärksam på hur man skall göra för att kroppen och framför allt huden skall må så bra som möjligt! Får ta tag i det där snart känner jag!
Det först steget i det hela är ialla fall att gå å lägga sig! :)
Sov gott alla skruttrumpor!
Hugs & kisses
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0