Kassa Jag!

Sååå usel på uppdatering! Veckan har vart galen. Vi har gått in i lite mer praktiska ämnen, det är MYCKE att lära sig även fast man tror att det bara är att kasta på lite färg på fransarna eller fila lite på fötterna!
Man skall kunna så mycke bakgrund till varför man gör saker och hur man känner igen olika sjukdomar och varför kroppen funkar som den gör! Fascinerande men otroligt intensivt!
Igår fick jag vara testperson på vår FFB lektion (Färga Fransar och bryn) Jag blev sååå tjusig och idag fick jag göra samma behandling på en i klassen. Vi har gått igenom pedikyren och börjar med det nästa vecka. Imorron skall vi ha teori i vaxning av ben och bikini linje och lära oss hur en "Hög frekvent" apparat fungerar. Som sagt, det är full rulle hela tiden, därav är jag så dålig på bloggen!
Vidia har nu gått full tid på dagis i 2 dagar! Har gått himla bra det med. Imorron kommer mamma och pappa!!! Jippie, som jag har längtat! skall bli så skönt att träffa dom igen, Och som Vidia har längtat efter Mommo och Moffa!
På fredag kommer älskade syss med familj hit och snacka om att jag saknar dom me!
Livet är härligt och just nu så känns det bättre än vad som är tillåtet! :)
Hoppas ni där ute har det lika bra som jag!
Saknar er, ni vet vem ni är!
Puss å kram syns på stan!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter intensivt men kul. Vill ses snart:) Ha det mysigt med familjen. Kramar

2009-09-01 @ 18:56:47
Postat av: Sandra

Vad kul det låter, nästan så man ska efteranmäla sig ;)

Hälsa alla och ge lilla Vidia en stor puss från oss..

Kram på er

2009-09-03 @ 17:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0