Lycka!

Det måste va att ha sina nära och kära omkring sig. Igårkväll firade vi Björn och det var så mysigt! God mat och trevligt sällskap!
Men ikväll åker dom allihopa tillbaka till Gotland! Tror jag kommer sakna dom ännu mer nu när man har fått träffas lite! Usch!!
Det är det jobbigaste med att bo i Stockholm! I övrigt har vi det bra, Vidia slog dock av en bit av sin framtand häromdagen, ramlade i badkaret! Hu va hemskt det va. Men tandläkaren har kikat och allt såg bra ut, det är ju en mjölktand som kommer ramla ut ändå! 
Vi har upptäckt en himla massa defekter i lägenheten, så det blir till att ringa hyresvärden och be han fixa! :) Man kan ju hoppas på helt ny inredning! :)
Imorgon är det tillbaka till allvaret igen efter en intensiv helg! Har en himla massa teori att se fram emot denna vecka så det gäller att vrålplugga i veckan! Ikväll har jag dessutom inbokad telefon dejt med Marie, så får man göra nu för tiden! Telefondejta sina kompisar! :)
Min telefon är inte ett speciellt välanvänt verktyg nu för tiden. Det hinns helt enkelt inte med! Nu skall jag ta och göra mig iordning för lite umgängestid med familjen och njuta så mycket som möjligt innan dom åker hem!
See Ya!
Puss kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Boka in mig med :)

2009-09-07 @ 10:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0