Parfym, vaxning och ANATOMI....

Tjoho! ja då var jag back igen. Sitter med ansiktsmask och har precis avslutat ett arbete om parfymens historia. Mycke spännande. Skall redovis imorgon, får se hur det går!
Hur mår ni alla? Förlåt Sandra att jag inte ringde upp häromdagen. Satt med näsan i böckerna resten av kvällen! Du vet att jag älskar dig ändå!!!

Hoppas du får en underbar resa Märit, jag är inte ett dugg avundsjuk jag nej... hm massor!
Idag har vart en sån där dag då problem hopar sig på en och man blir tokig, för man vill  hitta en lösning men det går inte. Är bara tvärstopp vilket håll man än går åt!

Kom på häromdagen att jag har skrivit i ett tidigare inlägg att jag hade shoppat nåt på stan och att det skulle komma mer om det senare. Det hade jag glömt! Inte för att det var så jätteintressant men ändå! Jag hade vart och shoppat en väska till Björn, en arbetsväska från Tiger! Såååå nice, men eftersom han fick den i lördags så är det ju rätt safe att berätta det nu! Han blev sjukt nöjd iaf.
Imorgon skall det vaxas igen. Axiller, ansikte, svank?, armar, you name it! Lär bli en spännande förmiddag! :) Vi hade dessutom hudanlys idag och jag fick ligga under lupp för beskådan. Det kollades på finnar (pustler) små vita prickar (milier) pormaskar (komedoner) rynkor, linjer osv osv. (Nu fick ni liten lektion i hudanalys oxå!) Jag var stolt innehavar till massor av sånt. Hmm, måttligt roande. Jag va rätt fast i hullet iaf, man får va tacksam för det lilla! :) 
Jag har ungefär nu fått lillstumpan i säng, det var inte lätt. Hon har vart en liten grintomte ikväll. Så trött men absolut inte intresserad av att sussa. Nej nej, vaken skall man va tills ögonen går i kors! :)
Nu sover hon iaf. Hon har vart ledig från dagis idag så det beror väl på det.
Ihelgen blir det Ikea för att shoppa lite förvaring till våra kläder, och jag MÅSTE plugga anatomi! Det är jättesvårt! Vi har snart prov och det är ett stort prov, och här sitter jag och fattar ingenting! Jag skulle vilja ha ett litet geni chip i hjärnan. Hade vart så nice att kunna va ett riktigt snille. Få alla rätt på alla prov och dansa sig igenom alla praktiska prov..... ja kanske inte dansa, det skulle väl se lite udda ut... men nåt i den stilen.
Nej nu skall jag tvätta bort ansiktsmasken, borsta tänderna. Göra min vanliga kvällsrutin som innefattar nagelvård, sen skall jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa Isprinsessan av Camilla Läckberg. Ruggigt spännande bok! Anatomin får vänta tills helgen...
Som vanligt så saknar jag er allihopa! Ni fattas i mitt liv just nu.... hoppas att vi ses snart!
LOVE U!!
Sov gott!
Puss & gonatt

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej gumman. Det låter som om du har det jätte bra. Saknar er dock. Du får lägga in några bilder så jag kommer ihåg hur ni ser ut :)

Synd att vi inte kan ses den 22 men det kommer fler gånger.

Kramar i massor

2009-09-11 @ 11:01:33
Postat av: Sandra

Jag sa ju innan vi la på att jag förstår om du inte har tid.

Jag försöker oxå få så lite tid över till att inte göra nåt på alla dygnets timmar. Slåss mycket med trappan som jag ska ha klar och med lite annat som vi kan ta på telefon.

Albin har klämt sitt stackars lilla finger i bildörren o äter nu pencilin, stackars min lille kille!!

Krama om Vidia extra mycket så hörs vi snart igen..

KRAMAR

2009-09-12 @ 00:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0