Snart helg

Hallå alla glada!
Som vanligt suger jag på uppdateringar! Men nu har Björn åkt till Gotland, i Tisdags redan! Så jag har haft fullt upp med att få barn, hem, dagis och plugg att gå ihop! Ja herregud, jag beundrar ensamstående föräldrar! Det är strongt att fixa allt på egen hand jämt! 
Vi hade prov i måndags FFB (färga fransar och bryn) Jag fick ett fel och det grämer mig så in i märgen. Jag kunde svaret och hade jag inte schabblat bort det så hade jag haft full pott!!! Jag fick visserligen Mvg ändå, men det stör mig! 
Det går bra i skolan, men det finns vissa saker som man blir lite less på.... säger jag inget så har jag ingenting sagt! 
Men jag tror nog att jag skall fixa utbildningen. Ibland tror jag det iaf men vissa stunder så är man full av prestationsångest! Det är ju så mycke, idag fick jag nästan bryt när vi i anatomin gick in på matspjälkningen och började prata om tänder..... Hallå jag vill bli hudterapeut, inte doktor!!!
Men men, jag antar att ju hårdare och diciplinerat det är, desto bättre blir vi! Men behandlingar är det roligaste, vaxning och pediky är favoriter just nu! Och imorron börjar vår make up teori, så nu kan man snart det oxå!! Hahahaha det känns helt underbart att utbilda sig till nåt man älskar att hålla på med! 
Jag saknar Gotland, jag saknar hemma! 
Känns som en evighet sen som jag befann mig på Gotländsk mark, lite mer än en månad nu! 
Hur mår ni allihopa???! Jag är kass på att höra av mig oxå... Förlåt! men jag tänker på er! :)
Nu skall jag gosa lite med min lilla tjej innan hon skall sova, sen är det studie dags! 
Puss å kram syns på stan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0