Home sweet home

Så ja! Nu va man tillbaka i storstan efter en underbar helg på lilla ön! Längtar redan tillbaka och ser fram emot den dag då vi tar vårt pick och pack och flyttar hem för gott! Så vad har hänt sen senast? Ja, jag och linda rosing är nu look alikes! Hahaha inte riktigt kanske men igår fick jag en tidig födelsedags present och d va en restylane fyllning i läpparna! Så tjusigt blev d! :-D just nu har jag lunch rast efter en mega behandling på 3 och en halv timme, helt slut är jag och innan dagen är över väntar 2 massager, har oxå upptäckt att man kan blogga från mobilen! Fantastiska it värld! :-D hoppas ni har d fint därute! Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Har du gjort det nu blev det bra?! skall bli kul o se om det syns något! men det skall man väl inte det är väl det som är meningen massa kramar o pussar

2010-04-10 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0