Bortskämd eller vad?

Ville bara meddela att jag fick precis ALLT som stod på önskelistan!
Har precis tvättat håret med Sebastian Hydre shampot och balsamet jag önskade mig, den gudomliga OnePiecen sitter på plats och på det nya året blir det otaliga besök på Form Visborg!!
Jo jag är en bortskämd jäkel och min man...? jo han är helt fantastisk!
Fick som bonus massor av strumpor vilket jag oxå önskat mig, då jag snor Viddas och Björns hela tiden... :)
och en jättefin topp som min man vart och handlat alldeles själv... Å så säger dem att män inte kan shoppa! Min man kan! :)

Det bästa var att Vidda blev så glad över sina klappar, hon fick bla en väska med en massa Pet Shops som hon började leka med direkt! Kvällen slutade dock med att hon klagade på magont och sen kräktes när hon satt på pottan! Mindre roligt! Jag hoppas verkligen att min lilla ängel får hålla sig frisk nu så hon kan få fira jul med alla kusinerna.  I annat fall blir det en stilla jul här i vårt hus. Jag vet dock en man som inte skulle ha ett dugg emot att sitta och lira nya julklappen hela dagen imorron. Han fick Assassins Creed BrotherHood....
tror att sängen kommer va mycket tom i natt! hehehe
God Jul allihopa!!!

Pöss

knappt 1 år gammal! Så underbar och det bästa i världen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0