Drömmar

Ja vad drömmer man om?
Obegränsat med pengar, fred på jorden, bättre klimat, lycka och välgång till alla man älskar, kortare vinter längre sommar?
Kanske generellt men jag anar att rubriken indikerar att jag skall berätta om mina specifika drömmar, vilket var den svåraste rubriken att följa än så länge.
Jag vill starta en egen salong en dag, i en mysig lokal som ligger bra till, jag vill va min egen chef och bestämma mina egna arbetstider, jag vill tjäna massa pengar och va grymt efterfrågad på marknaden....
Drömmer oxå om att resa jorden runt, vill bli kvitt min flygrädsla så jag kan flyga till Thailand eller USA fram och tillbaka utan att röra en min (Måste verkligen ta tag i den där fobin snart!)
Jag skulle vilja se världen! Det är en dröm jag har och har haft länge! Jag skulle vilja va grym på att dansa, för det är så fantastiskt kul, skulle vilja va bra på nån sport, för det är jag INTE!
Jag skulle vilja hitta det perfekta huset, på det perfekta stället och betala ytterst lite för det!
Hahaha

Jaja så där kan jag hålla på ett tag, drömmar finns det väl gott om och det handlar väl egentligen bara att förverkliga dom, och nån dag skall jag göra just det!
Nu avviker vi lite från ämnet och lämnar rubrikerna för att tag! Är ju inte enbart roligt att varken läsa eller skriva om forcerade saker. Det måste ju komma lite naturligt ändå!
För tillfället befinner jag mig i min systers hus! Här bor vi nu då min kära syster och svåger sitter fast i London! Det som började som en romantisk getaway förvandlades till en mardröm.....!!! Hahaha nej så illa är det nog inte! Men vi hoppas att dom lyckas komma hem innan fredag iaf, annars tycker jag väldigt synd om dom!
Hoppas ni har det fantastiskt i vinterlandskapet, det är rätt häftigt ändå det här vädret, trots kylan!
För att fördriva tiden lite har jag kollat igenom fam Malmros alla foton, vilket var spännande! Gamla bilder! :)
Enjoy!
























Kommentarer
Postat av: MAMMA

JÄTTEMYSIGA BILDER

2010-12-22 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0