Julafton

Imorron är det julafton! Det har gått ett helt år sen sist. Förra året var vi hemma på jullov, vi hade gått första terminen på Gilda skolan, grymt nervös inför salongen men det var sååå lång tid kvar!! :)
Iaf nu sitter jag här vid syrrans data och köper de sista klapparna på nätet och bara njuter! Petra och Håkan kommer hem idag!! Efter att ha suttit fast i London så kommer dom äntligen hem! Vi har saknat, och vi har två grabbar här som saknat ännu mer! Huset är någorlunda städat, granen är på plats och pyntad! Tror det underlättar lite för våra vilsna resenärer eftersom allt folk kommer hit klockan 12.00 imorron! Nu är det bara för oss att åka hem och försöka få nån reda i Vårt hus!!!
Ikväll skall vi ha lilla Julafton, jag, Vidda och Björn skall klä granen och dela ut paket. Vi skall oxå fixa mat som vi skall ha med imorron!
Vad har ni önskat er? Jag hoppas på:




Jag hoppas på nånting av det!
Ha det fantastiskt så hörs vi och ses!

GOD JUL!!!!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0