Presentation

Rubrik 1 idag då. En presentation av mig själv och den jag är.
27 år, mamma, sambo, bonusmamma, syster, dotter! Älskar min familj över allt annat. Mina vänner betyder oxå massor för mig, utan dem hade livet inte varit lika roligt som det oftast är!
Jag älskar att läsa, laga mat, shoppa! Umgås, fika och njuta av livet!
Tatueringar är oxå en passion för mig, jag tatuerar inte  själv och skulle dock aldrig, för jag har inte ett konstnärligt ben i min kropp whatsoever! :)
Men jag älskar när iden om vad jag vill ha formar sig i mitt huvud och placering och betydelse börjar ta form, förnärvarande har jag 6 st och spånar nu på den 7e som skall sitta mellan skulderbladen och motivet blir mitt släktvapen. Jag till och med uppskattar smärtan på nåt vridet sätt! :) troligtvis för att jag vet hur fint det blir och hur nöjd jag blir!
Kommer aldrig nånsin byta tatuerare, Robin är den bästa!!! :)
Min dotter är viktigast i världen för mig, dagen hon kom, var den finaste stunden i livet. Hon bidrar med all kärlek och glädje i livet! <3
Jag är nog en ganska lätt person att ha med att göra, jag får ofta höra att jag är lite av en psykolog! Jag är uppenbarligen superduktig på att ge en massa goda råd till höger och vänster, men jag följer sällan mina egna råd!
Just nu är jag inne i en serie period vilket innebär att jag följer massor av serier. Cougar Town, Desperate Housewives, Vampire Diaries, True Blood (Ja, ju mer vampyrer desto bättre!) :)
Ganska lam presentation, men jag hoppas att jag har lyckats med en sån tidigare i bloggen! Bilder säger mer än 1000 ord!

Mitt senaste tillskott! Loves it!




Min underbara stumpa!! <3

Mycke charmig bild, d är kärlek d!! <3
'
Så här har jag spånat lite på att min nästa ska se ut, med lite fler detaljer som binder ihop den med tatueringen i svanken!


Kommentarer
Postat av: mamma

pappa tycker inte om att du ska tatuera dig ännu mer

så då har vi sagt vad vi tycker

2010-12-15 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0