Tassar in på tå...

Hejsan...
Jag skulle visst avsluta bloggen och aldrig återvända... Jaja här är jag igen.
Är ju ganska roligt att blogga och har man redan börjat, varför sluta?

Hemflyttad igen i vårt hus och bara det känns kanon! Tänk va små saker som man lär sig sakna nör man inte upplever det varje dag! :)
Att köra bil i detta väder ÄR egentligen inte kul, men i mig ligger lite skräckblandad förtjusning att faktiskt få styra skutan själv och inte sitta som en hypernervös passagerare på bussen! :)
Jag har börjat läsa massa roliga bloggar, så roligt att människor faktiskt delar med sig av sina liv helt offentligt, med bilder och allt! (Vilket såklart är det roligaste!)
Jag tänker nog aldrig bli superprivat men man vet aldrig! :)
Tänkte sno en grej som jag hittade på underbara Pernillas blogg: http://hellqvistpernilla.blogg.se/
Poängen är att man skall skriva om en rubrik fram till årsskiftet, så det är numera min uppgift!

* Presentera mig själv
* Min första kärlek
* Mina föräldrar
* Vad är kärlek?
* Min bästa vän
* Mina drömmar
* Min första kyss
* Mitt favoritminne
* Detta ångrar jag
* Det här upprör mig
* Det här får mig att må bättre
* Det här får mig att gråta
* Mina rädslor
* Min favoritplats
* Det här saknar jag
* Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0