Skit väder!!!

Har jag talat om nån gång att jag HATAR snö! Är så otroligt trött på d här vädret, dööööör snart! Min kropp behöver D-Vitamin, sol, vår, värme, hopp om livet igen! D här blir man ju deprimerad av!
Jag och Vidia har helgen ensamma, Björn har åkt till Tyskland med jobbet och kommer hem på söndag natt. Så vi har lite girl time! Jag hade planerat in en tripp till forum idag, dels för att jag har lite grejer att handla inför salongen och dels för att komma ut ur lägenheten nånting denna helg! Får väl se om vi pallar att ta oss härifrån idag!
Hoppas att ni håller hoppet levande därute om att våren snart är i antågande.... mitt hopp börjar lixom dala lite känner jag! Som tur är har jag den största och varmaste solen som finns i mitt vardagsrum! Min älskade, fina, duktiga tjej!
Hon talade om för mig förut att hon älskar Mamma, Pappa, Mommo och Moffa mer än nånsin. Kan man annat än smälta! Underbara barn, Underbarn! :)
Nej nu orkar jag inte skriva mer, jag är en värdelös bloggare... Jag skall försöka komma på nåt kul att skriva om nästa gång!
Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0