Vad vore livet utan lite stök? :)

Tjohej alla glada!
Idag har jag haft prov, jajemen och j***ar va bra d gick, man ska ju inte ropa hej förrän man är över ån! men ibland så blir jag riktigt stolt över mig själv!
Tack för fina kommentarer Mammsen och Märit! Saknar er massor och självklart platsar era bilder in på mitt förra inlägg, vad vore livet utan er lixom! Men jag hade inga bilder på den datan jag bloggade ifrån!
Så vad händer i världen? Här rullar det på som vanligt, syss me familj kommer hit i slutet av februari, vilket skall bli underbart! Sen väntar jag på att mina girls skall avlägga ett besök oxå! :)
Jag är grymt tacksam för dom vänner jag har, för på ett sätt kan jag verkligen koncentrera mig på skolan, jag är inte i jättestort behov av att skaffa mig massor av nya kompisar här, låter lite ego kanske men tack för att ni finns på ön! Ni är saknade och dom som betyder nåt!
Hellre några få riktigt bra vänner än massor av kompisar! Inte sagt att det inte är kul att man har polare här oxå såklart! Nu har jag bestämt mig för vad jag skall skriva om i mitt specialarbete och det kommer bli så grymt! Har upptäckt en helt revulotionerande pryl som jag kommer att kunna utföra mirakel med! :) mer om det kommer sen, men det innebär en till utbildning, på 1 dag dock så det skall jag nog kunna klara! :)
Behöver en frivillig för mirakelbehandling med bildbevis dock, så vill nån komma hit och va försökskanin så garanterar jag ett par gratis behandlingar! hihihi det är härligt att va trollkvinna, dagens redskap för att förfina och förbättra utseendet är helt outstanding!!!!
Nog om det, nu skall jag påbörja pluggandet inför nästa prov, natta Vidda och ta mig ner på gymmet! Hoppas ni alla har det underbart i vinterlandskapet!
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Märit

Men Nanna, det här låter ju jättespännande....Kanske att jag skall anmäla mig frivilligt! När skall dessa mirakel utföras då?

Kram Kram

2010-02-02 @ 10:53:38
URL: http://bjersa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0