Hej Världen!

Återigen ett riktigt långt uppehåll mellan mina blogg inlägg! Har faktiskt inte haft så jätte mycke att skriva på sistone. Livet rullar lixom på som vanligt.
Just nu har vi SPA veckor i skolan, 2 veckor fullmatade med produkt och behandlingsinformation, vilket är sååå roligt men rätt tufft att försöka lära sig d här! Hur skall man kunna komma ihåg alla ingredienser i 120 produkter och dessutom kunna prata sig varm om dom? Jag kanske är ett plugg huvud men d här är way of my base!!! :)
Vidia blev firad på dagis i Måndags, vi bjöd på glass som alla barnen åt till mellis och när jag hämtade henne så hade hon fått ballong och ett fint kort! <3
Björn jobbar som ett svin me att försöka få nya lokalen igång så att han kan börja jobba, vilket han fixat med i stort sett hela Januari, så stackarn är helt utsliten!
Vi har oxå snöat in totalt på serien True Blood här hemma, varje kväll efter Vidia somnat sitter vi här som två psykon, men fan va bra d är! :)
Hoppas ni mår bra allihopa! Saknar er som vanligt, behövs väl knappast sägas... :) hemfärd planeras i början av April då jag faktisk är ledig i 4 dagar, och sen måste jag ju göra lite reklam för DinnerSafari som går av stapeln i år igen! Super rolig fest med god  mat och massa nya bekantskaper! tror att det är den 24e April, men vill ni veta mer så gå in på www.dinnersafarivisby.se
Jag har till och med lyckats få tag i 2 stockholmare till det stora eventet, (Visst blir du glad nu Håkan? :)
så haka på nu!

Ha d fin fint!
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0