I brist på annat

Lördag, lediga, hemma i Sthlm igen efter en underbar vistelse på Gotland! Nu skall jag sätta igång och städa här hemma! Men tänkte ändå att ni skulle få nånting kul att läsa! Snodde din grej Märit! bara så du vet!!! :)
Puss kram


2009

1: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade till Sthlm
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, inte i år heller!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JA!!!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej inte nära till mig, men nära till någon jag älskar och det gör ont!!!
5. Vilka länder besökte du?
Räknas Sverige?
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
......
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
2 framförallt! 090106 och 090824
8. Vad var din största framgång 2009?
Mvg student! :)
9. Största misstaget?
Ilska och besvikelse
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Drog ut en visdomstand som gav ordentliga efterverkningar, mitt knä gick ur led, fick halsfluss och blev helt galet sjuk av svininfluensasprutan! :)
11. Bästa köpet?
AHA produkter från Gilda Cosmetic
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, Vidia och produkter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag blev antagen till skolan, se Vidia växa och att jag träffade härliga människor
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Idol Eriks Higher! :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite både och!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Älskat! (Bra svar Märit, jag behåller d!)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt och analyserat saker alldeles för mycke!
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen hemma hos syrr, kan aldrig bli bättre än så!
19. Blev du kär i år?
Jo d kan man nog säga!
20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år?
Ahhh!! Jag plöjde igenom 47 böcker av sagan om isfolket, Twilight böckerna va fantastiska och nu senast "Genom dina ögon" av Stephanie Meyer
22. Största musikaliska upptäckten?
Simple Plan
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Jag får alltid d jag önskar mig! hihi
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej inte ett dugg!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Va hemma och fick besök av alla nära och kära!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer pengar kanske! :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som alltid, lite mer Gildian kanske
29. Vad fick dig att må bra?
Vidia och Björn, mina vänner och familj <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Zlatan! (???? skämtar du?)
Hm, brukar alltid vara Liam Gallagher, men i år har det blivit lite Robert Pattinson och Chad Michael Murrey
31. Vem saknade du?
Alla!
32. De bästa nya människorna du träffade?
Victoria och Helene + ett par till i klassen! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0