Sol!!!

Vi älskar eller vad? vår sol har återvänt till ett fruset Sverige! Snön ligger envist kvar men äntligen lyser solen! Ikväll har jag tagit mig ett glas vin för att fira! hahaha d va en billig anledning med tanke på att jag låter ett glas vin slinka ner varje helg! :)
Det var ett tag sen jag skrev igen.... D blir så väldigt ofta!
Ihelgen är det vrålplugg som står högst på listan. Har Anatomiprov på Måndag, del två. Vilket innefattar Cirkulationssystemet, Lyfsystemet, Respirationssystemet, Lymfan osv osv.
Skall försöka få in i mitt huvud hur blodet far runt i kroppet. Från vilken kammare till vilken gång blodet går till, från?? vad alla lymfstationer i kroppen, vad ansiktets nerver heter!
Jaaa inte att förglömma att vi skall kunna nervsystemet oxå!
Vet ni vad är ett Nefron är??? Henles Slynga då? Proximala Tubuli, Distala Tubuli??? hahahaha inte jag heller!!!!
Hm egentligen inte ett dugg roligt eftersom jag SKA kunna detta på Måndag, och jag kan ju inte sänka mitt snitt nu! Nej nu skall jag synda på godis och vin och sen se en skräckfilm, det kan jag va värd!
Trevlig helg, s*g och sv**j :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0