.....

Rubriken är nästan det svåraste med att blogga!
Sitter i soffan hemma, så skönt att jobba dag i mellanåt och komma hem i tid. Blev ju tillslut fantastiskt väder, även fast det inte såg så lovande ut i morse!
Jag och Vidia har ätit mat, gungat och nu äter vi jordgubbar dricker mjölk/kaffe och kollar på Bolibompa.
Vecka 19 är man i då, nästa vecka är det dags för vårt rutin ultraljud, skall bli grymt spännande för när jag väntade Vidia så fick man ju inte veta vad det var man väntade. Men det får man nu!!
Så vad blir det? en liten pojke eller en liten flicka?
Jag blir helt ärligt precis lika glad vad det än är! En underbar liten krabat kommer det bli iaf, med tanke på att storasyster är så fin! :)
Imorron är det kvällsjobb på KH, jag stänger. Vilket är lite sådär en fredgaskväll, men å andra sidan så jobbar jag fram till sista April och sen hoppar jag på mitt "Sommarschema! vilket innebär Måndagar och Torsdagar fram till Midsommar, sen väntar en låååååång sommar framför mig. Känner verkligen att jag behöver få va ledig. Efter året i Sthlm och hoppa på jobb direkt vid hemflytt och nu graviditet så skriker varje Mitokondrie i min kropp efter SEMESTER!! :)
Nej, nu skall jag gosa lite med trollet innan det är dags för kvällsbestyren! En dag kvar, sen är det helg!
Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0