Dagen D!

Ja så kom den äntligen, julafton! Alla årets slitsamt inarbetade pengar bortspenderade på julklappar och julmat! Härligt att vi har en lika dyr högtid om en vecka. :)
Dagen har varit kanon. Igår hade vi vår egen julafton med massa klappar, jag är numera fröken Bondelid, med andra ord fick jag massa fint från MQ! Idag har vi hamnat i matcoma ungefär 7 gånger. Julmat, godis, gröt osv... Vi försökte oss även på en omgång ned dvd Cluedo! Roffarleken hann vi oxå med. Så hem gick vi med tonvis med grejer till tjejerna, helt otroligt fina saker som skulle bli alldeles för långt för att rabbla upp nu, och en massa fint till oss själva! Det enda som saknades var mina underbara föräldrar som åkt på mykoplasman och nu ligger i karantän hemma hos sig. Ni var saknade!!!!! <3
lilla Juni har dessutom sovit heeela kvällen i vagnen. Vaknade till vid ca22.30 och vart superglad! Vi for hem och nu sover hon igen. Tror att hon har har sluppit magknipen ikväll. Så skönt att se henne glad och tillfreds. Som sagt, julafton har varit supermys! Imorron blir det jul hos svärföräldrarna. Tips till mig själv blir att sätta på mig nåt som sitter löst runt magen. Misstänker att matcoman fortsätter imorron!
Sov gott i julnatten!
Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0