Förändring!

Halloj!
Hemkommen från trevlig fika i klinte! Har träffat Sandra idag och det va rätt skönt att åka iväg själv... Eller ja, Juni va ju med men hon sov! :) nu har jag dammsugit här hemma! Va ett tag sen sist! Lite svårt att manövrera dammsugaren med en liten i famnen. Men nu sover hon så då får man passa på!
Om 1 Tim ungefär sitter mina päron pp flyget till Kanarieöarna. En vecka sol och bad, jag vill oxå! Längtar efter semester!! Men nu är det spara spara spara som gäller inför..... Ja framtiden typ! :)
Åh vad jag älskar att va kryptisk på bloggen. Kan va för att jag avskyr när andra människor bloggar i gåtor.. Nu förstår jag maktkänslan i det hela. Jag vet nåt inte ni vet!!! Hihihi
Här kommer bilder på mina projekt, förebilder alltså!!
Puss Muss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0