Höst depp

Ibland har man mindre bra dagar, idag är en sån dag. Känns som att man springer i ett hamsterhjul utan ände ibland. Varenda dag ser ungefär likadan ut just nu. Det skall tvättas, städas, diskas och plockas, lagas mat och handlas. Vet att jag måste och vet oxå att jag har en liten dam på snart 3 månader som tvärvägrar ALLT utom famnen. Förut dög iaf selen men inte nu längre. Hela dagarna bär jag på lillan och nu har stora gått på jullov, jättemysigt att ha båda hemma såklart men hur skall det gå? Vidda vill ju leka med mig och det är ju svårt med en bebis i famnen! Ensam hela dagarna! Idag är en sån dag som jag sliter mitt hår i frustration! Hur får man allt att synka? Hur får man den lilla nöjd så man kan ge nåt till sin stora?? Inte så lätt som jag trodde att va småbarnsförälder..... Alla tips mottages tacksamt!
Gonatt....


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman tappa inte sugen vi går snart mot ljusare tider Älskar dig puss muss

2011-12-16 @ 00:13:20
Postat av: Märit

Kära vännen! Jag kan bara föreställa mig hur det är, men bara så du vet gör du ett toppen jobb som mamma och har två underbara tjejer! Kramar till dig!

2011-12-16 @ 09:58:55
URL: http://bjersa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet precis hur du känner. Inte att ha två barn men att gå och bära på en liten plutt i armarna en hel dag. Det är lätt att känna sig så låst och lite deppig. Det har i alla fall jag gjort då och då när det är extra jobbigt och mycket gnäll. Hoppas det vänder snart för det gör det definitivt. Hoppas jag får träffa er i jul. Stor kram

2011-12-18 @ 20:43:02
URL: http://Lifestyleblogs.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0