Löften

Nyårsafton idag och ikväll när fyrverkerierna ljuder så kommer det lovas en massa till höger och vänster! Vad är det vanligaste nyårslöftet? Sluta röka? Börja träna? Ta hand om sig själv bättre? Hur kommer det sig att man lovar inför ett nytt år att börja göra saker som får en att må bra? Borde inte det va självskrivet???? Jag dömer inte, är precis likadan! Mina tidigare års nyårslöften har varit: " i år skall jag sluta röka!" varje år samma löfte som varje år varit brutet 12 timmar efter att det gavs! :(
I år behöver jag inte ge det löftet då jag redan är rökfri sen 1 år tillbaka. I år handlar mina löften om hälsa, och när jag skriver mina löften, alltså flera så menar jag att 2012 är året då jag börjar träna och äta sunt! Mycket för att bli hälsosam och gå ner ett par kilo men framförallt för att bli stark! Orka springa, leka och busa med mina barn! Det är löftet för i år! Vad lovar ni?
Nu skall jag vila en stund. Måste ju va pigg ikväll så man orkar se några fyrverkerier!
Gott nytt 2012 allihopa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0